یخچال پرده هوا

يکشنبه 16 تير 1398
17:41
تجهیزفرآیند سیستم

یخچال پرده هوا

با وجود تنوع بسیار بالای محصولات در زمینه یخچال فروشگاهی ،

شرکت Kaplanlar (کاپلانلر) محصولات جدید خود را به بازار عرضه می نماید.

این شرکت که از سال ۱۹۷۸ در جهت تولید و ساخت محصولات با حفظ ارزش های انسانی در صنعت سرمایش و با هدف پیشرو بودن تاسیس گردید ،

در Euro shop 2017 از محصولات جدید خود رو نمایی کرد.

این محصولات با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های جهان، در تنوع بالایی ساخته شده اند

با استقبال بی نظیری از سوی بازدیدکنندگان مواجه گردید.

طراحی زیبا ، تنوع بالای ابعاد،آسانی نصب و نگهداری،دوام بالای محصولات، از نکات مورد توجه این محصولات است .

بهبود خدمت رسانی به مشتریان و بهینه سازی میزان مصرف انرژینیز از دیگر موارد حائز اهمیت میباشد.

در زیر برخی از محصولات جدید و همچنین محصولات به روز شده در بخش یخچال های ایستاده را معرفی خواهیم نمود .

یخچال پرده هوا مدل AGATE مناسب نگهداری میوه و سبزی به بهترین شکل .

طراحی بهینه سری جدید مدل Amatis با نام Amatis –sky

کاهش ابعاد فریم درب ها و افزایش فضای فروش از مزیت های این مدل است.

افزایش زیبایی این مدل یخچال و همچنین کاهسش مصرف انرژی و بازده بالا از دیگر مزایا میباشد.

یخچال پرده هوا مدل Pearl جهت عرضه لبنیات ،گوشت و میوه و سبزی در تنوع بسیار بالایی عرضه میشود.

این یخچال ها به دو صورتPearl LB (پایه ی کوتاه )Pearl SKY (درب دار) عرضه شده اند.

این یخچال قابلیت عرضه بصورت درب دار ،درب دوجداره،درب کشویی دارد.

یخچالی بسیار ظریف و زیبا میباشد. وفضای فروش در این یخچال افزایش یافته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی نام محصول کلیک نمایید.

و یا به بخش محصولات مراجعه نموده و این محصول را انتخاب کرده و و کاتالوگ آنرا مطالعه نمایید.

همچنین با شماره های ما در بخش تماس با ما ما در تماس حاصل فرمایید.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

قفسه فروشگاهی-رنگ

شنبه 18 خرداد 1398
15:33
تجهیزفرآیند سیستم

قفسه فروشگاهی و رنگ

قفسه فروشگاهی و رنگ آن از تاثیرات روانی بر مشتریاست که همه خرده فروشان می توانند از آن استفاده کنند.

رنگ می تواند به تنهایی دلیل موفقیت یک فروشگاه باشد. اما چگونه؟

استفاده از یک پالت رنگی که به درستی انتخاب شده باشد در کنار نورپردازی درست، می تواند ما را به هدف نهایی یک فروشگاه برساند

هدفن نهایی فروشگاه ها چیست؟

فروش بیشتر اجناس درون قفسه فروشگاهی و یخچال فروشگاهی است،

نکته قابل توجه در طراحی این است که مهم تر از زیبایی، انسجام و یکپارچکی بین رنگ ها می باشد

این موضوع شامل رنگ اصلی فروشگاه، رنگ قفسه و یخچال و در نهایت رنگ نقاط متمرکز در طرح خواهد بود.

علاوه بر انسجام،

درصد رنگ های به کارگیری شده نسبت به هم و نحوه چیدمان آن ها با هم نیز به شدت در ارتباط بصری تاثیرگذار است.

هدف استفاده از رنگ ها

اثیری که رنگ ها بر یکدیگر می گذارند، منجر به افزایش سطح رضایت خاطر مشتری و میزان خرید وی میشود. ،

بدن ما به رنگ واکنش نشان می دهد و این به علت تاثیرات فیزیولوژیکی و روانی است

۸۰ درصد از اطلاعات از طریق چشم به مغز ما می رسد.

این بدان معنی است که هنگامی که رنگ به ما چیزی آشنا را یادآوری می کند، احساس خوبی داریم

مانند یک سایه نرم آبی، که باعث تداعی آسمان و یک حس روانی آرام در ما می شود.

همینطور که مواجهه با رنگ های قرمز شدید، باعث افزایش ضربان قلب و فشار خون می شود.

رنگ غالب، بمنظور ثبات در طرح استفاده می شود چرا که منجر به ایجاد حس غالب فضا می شود.

برای مثال رنگ قرمز یعنی “توقف” و رنگ سبز یعنی “حرکت” و در مجموع این یعنی احساسی که در هر فضا داریم

معنا و مفاهیم رنگ ها

حال چگونه می توان توجه مشتری را به اجناس درون قفسه فروشگاهی و یخچال فروشگاهی معطوف کرد؟

چگونه می توان احساس تمایل به خرید بیشتر را در وی پدید آورد؟

تحریک اشتها و ایجاد احساس گرسنگی در مشتری چگونه انجام میشود؟

با به کار گیری رنگ ها، که منجر به خرید بیشتر و حتی غیر ضروری در وی می شود.

رنگ “زرد” باعث ایجاد احساس شادی و افزایش روحیه و در نتیجه باعث افزایش اشتها می شود.

اشتها آورترین رنگ، رنگ “قرمز” می باشد.

پس باید تمام رستوران را به رنگ قرمز در آوریم؟

خیر همانطور که گفته شد استفاده زیاد از این رنگ باعث ایجاد حس خطر و توقف حرکت می شود.

بنابراین استفاده هوشمندانه و البته اندک از این رنگ می تواند منجر به نتیجه دلخواه ما شود.

جالب است بدانیدکه:

رنگ های آبی و خاکستری می تواند شما را از خوردن منصرف کند و باعث کاهش استرس و اشتها می شود،

این در حالی است که :

رنگ های طیف سبز یادآور سلامتی و طبیعت هستند، برای ذهن ما جاذبه دارند و احساس “خرید با هدف سلامتی ” میدهند.

ناگفته نماند که در زمینه مباحث مطرح شده، وظیفه طراح ایجاد یک ترکیب هماهنگ و دلنشیناست.

این ترکیب باید بین دکور ثابت فروشگاه و دکور به اصطلاح متغیر که همان محصولات است، می باشد.

در این میان نقش عمده ای برعهده محصولات هر بخش از فروشگاه می باشد


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

چگونه یک سوپرمارکت راه اندازی کنیم؟

چهارشنبه 8 خرداد 1398
14:36
تجهیزفرآیند سیستم

سوپرمارکت

راه اندازی یک سوپرمارکت

-در ابتدا باید تصمیم بگیرید که یک مارکت مستقل میخواهید یا می خواهید جزئی از یک فروشگاه زنجیره ای باشید؟

اگر یک سوپرمارکت مستقل راه اندازی کنید به عنوان صاحب مغازه بیشتر حق کنترل و نظارت دارید.

اینکه چه چیزی خریداری شود چه تخفیف هایی در نظر گرفته شود تماما بر اساس نظر شما خواهد بود ،

در موارد اداری و هم مالی هیچ کمکی از کسی نمیگیرید و تک تک موارد را خودتان مورد بررسی قرار دهید.

اما وقتی از یک فروشگاه زنجیره ای نمایندگی بگیرید به کمک کمتری نیاز پیدا خواهید کرد

در نتیجه تصمیم گیرنده اینکه چه چیزی بفروشید چقدر بفروشید سازمان مرکزی خواهد بود.

در عین حال درصد مشخصی از سودتان را باید به سازمان مرکزی بدهید.

مکان سوپرمارکت

– برای اجرای پروژه ی سوپر مارکتتان مکان مناسبی بیابید مکانی که هنوز اشباع نشده است .

تشخیص میزان نیاز یک منطقه به سوپرمارکت کار ساده ای نیست

ولی برای تشخیص این امر بهتر است به پارکینگ و میزان پارک ماشین ها در یک مارکت دقت کنید

اگر پارکینگ فروشگاهی شلوغ باشد و مردم برای پارک مشکل داشته باشند احتمالا ان منطقه به یک فروشگاه جدید نیاز دارد.

در غیر این صورت مکان دیگه ای را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین باید وضعیت مالی مردم منطقه را در نظر بگیرید ،موقعیت فروشگاهتان در میزان موفقیتتان بسیار موثر است.

حین بررسی منطقه به امنیت منطقه ، راه های دسترسی ، بناهای اطراف ،میزای فضای پارک و … توجه کنید.

طراحی سوپرمارکت

لازم هست بدونبد که طراحی یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت با طراحی یک خانه بسیار متفاوت است.

این کار نیاز به تجربه ی فراوان و تخصص در این صنعت دارد.

لذا هر شرکت دکوراسیون که طراحی های خاص و زیبایی انجام میدهند تبحر کافی را ندارند.

برای طراحی و دکور فروشگاهتان حتما به افراد با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

نوع چیدمان قفسه های فروشگاهی و یخچال های فروشگاهی بسیار در میزان فروش موثر است.

نور پردازی، رنگ ، مسیر های حرکت مشتری بسیار مهم هستند.

خرید یخچال فروشگاهی

شرکتی مناسب برای خرید یخچال فروشگاهی انتخاب کنید.محصولاتی که در یخچال ها قرار میگیرند بسیار مهم هستند.

عمده نیاز های واجب یک خانوداه از طریق محصولات داخل یخچال فروشگاهی و فریزر ها تامین میشود.

حفظ سلامت و تازگی محصولات بسیار مهم است لذا باید برای هر محصول یخچال مناسب آن را انتخاب کنبد.

از شرکت هایی که تجربه کافی دارند و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ دنیا خرید یخچال فروشگاهی را از انها انجام داده اند استفاده کنید.

محصولات سوپرمارکت

درباره ی نوع محصولاتی که عرضه خواهید کرد از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر قصد فروش یک محصول را در مارک های مختلف دارید باید با تهیه کنندگان مختلف ارتباط برقرار کنید ،

این کار باعث بالا تر رفتن هزینه هاو افزایش کارهایتان می شود.اما تنوع جنس را در فروشگاهتان حفظ خواهد کرد.

برای فروشگاهتان کارمندانی معتمد و کوشا با روابط اجتماعی بالا استخدام نمایید.به حفظ توازن میان تعداد کارمندان با متراژ فروشگاه دقت نمایید.

افتتاحیه فروشگاهتان را برنامه ریزی کنید.

بهترین زمانی که میتوانید خودتان را به مشتریان معرفی کنید و ثابت کنید که از بقیه رقبایتان بهتر هستید افتتاحیه است.

در باره ی تبلیغات هم مشخص کنید که در چه زمینه هایی تبلیغات انجام خواهید داد

تبلیغات انلاین ،رادیو،تبلیغات تلویزیونی و … اصولا استفاده کردن همه ی آنها با هم استراتژی خوبی است..

تخفیفاتی برای افتتاحیه در نظر بگیرید و یا با یک شرکت خیریه همکاری کنید

در آمد حاصل از هفته ی اول را به آنها بدهید تا مردم حس خوبی نسبت به فروشگاه شما داشته باشند.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تجهیزات فروشگاهی

يکشنبه 5 خرداد 1398
13:05
تجهیزفرآیند سیستم

نور پردازی تجهیزات فروشگاهی به عنوان یک مسئله مهم در هایپر مارکت ها مطرح شده است.

در واقع نور پردازی صحیح و هماهنگ انسان ها را همیشه تحت تاثیر قرار می دهد

هایپر مارکت ها را از فضای معمولی و کسل کننده به فضایی با اتمسفر زندگی نشاط آور تبدیل می کند.

با توجه به مطالعات اخیر:

روشنایی سازگار در هر بخش فروشگاه به خصوص در شب به فروشگاه هویت بصری می افزاید.

همچنین تنها زیبایی خارجی تجهیزات فروشگاهی کافی نیست.

استفاده از لامپ ها و لوستر های مناسب با نور های پایدار باعث جذب مشتری بیشتر و تفاوت نسبت به فروشگاه های دیگر می شود.

زمانی که نور کافی با چیدمان مناسب به یخچال فروشگاهی و قفسه فروشگاهی داده شود

انسان ناخودآگاه قادر به درک و احساس آنها و اقلام داخلشان میشود در نتیجه سبب فروش بیشتر میشود.

تجهیزات فروشگاهی و رنگ آنها

رنگ تجهیزات تاثیر مستقیمی بر نور پردازی دارد .

لذا نور پردازی یک فروشگاه مستلزم توجه بر نوع جنس داخل قفسه ها و یخچال ها و رنگ آن تحهیزات است.

ایجاد تضاد در عین یکپارچگی میتواند سبب جذب توجه و در نهایت منجر به خرید شود

همچنین محیط یک فروشگاه از دیگر عوامل موثر است.

بازار هدف فروشگاه و سلیقهی عموم مردم

محیط جغرافیایی یک فروشگاه

برای مثال:

ایجاد فضای گرم توسط رنگ ها و نور پردازی باید با توجه به محیط و اب و هوای جغرافیایی فروشگاه تعیین شود.

امید واریم با بکار گیری موارد ذکر شده و بررسی های بیشتری فروشگا هی شیک ،مدرن و پر فروش داشته باشید
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

قفسه فروشگاهی-چیدمان

دوشنبه 2 ارديبهشت 1398
15:23
تجهیزفرآیند سیستم

قفسه فروشگاهی و نحوه چیدمان اقلام در آن

در این مقاله سعی داریم چند نکته ریز ولی تاثیر گذار را در باره ی چیدمان اقلام در انواع قفسه فروشگاهی بیان کنیم.

قفسه فروشگاهی

  • تصویر:

تمام اقلامی که در قفسه فروشگاهی چیده می شود باید به شکلی باشند که قسمت جلوی کالا رو به مشتری باشد.

چشم انسان اقلام بزرگتر که کنار هم چیده می شوند را به راحتی می بیند،

بنابراین در قفسه باید 3 یا 4 رشته مرتبط از همان محصول چیده شود.

قفسه فروشگاهی

  • دسترسی راحت:

فراموش نکنید که مشتری کالایی که دسترسی به آن آسان تر و راحتتر است را انتخاب می کند،

کالای طبقات بالای قفسه ها در طول زمان دور انداخته می شوند زیرا هیچکس برای چیزی که نمی بیند تلاش نمی کند؛

برای جلوگیری از افتادن اقلام سنگین و یا شکستن قفسه ها به طور معمول در طبقات پایین قفسه فروشگاهی اقلام سنگین و در طبقات بالا اقلام سبک چیده می شود.

  • قانون ردیف اول:

کالایی که در سطح چشم به نمایش گذاشته می شوند در طول روز بیشتر به فروش میرسد.

اقلامی که تاریخ انقضاء آنها زودتر به اتمام میرسد برای زودتر فروخته شدن در ردیف اول چیده می شوند.

قفسه فروشگاهی

  • نظافت و بهداشت:

چون بیشتر اقلام قفسه های فروشگاه مواد غذایی است یکی از قوانین ضروری آن رعایت بهداشت اقلام می باشد.

به طور منظم باید سبد میوه و سبزی، قفسه ها و جعبه های اقلام ،مرتب و تمیز شود

زیرا هیچکس از قفسه هایی که پر از گرد و غبار و لکه است خرید نمی کند.

قفسه فروشگاهی

  • قفسه های پر:

در قفسه های پر، اقلام زودتر به فروش می رسد؛

به شما پیشنهاد میشود که قفسه ها خالی باقی نمانند.

هرچه کالا متنوع تر و زیاد تر باشد مشتری هم بیشتر می شود.

5

قفسه قروشگاهی و بسته بندی اقلام

  • بسته بندی :

به طور متوسط صرف وقت مشتری برای خرید در فروشگاه 25-30 دقیقه است.

در طی این زمان هرچیزی که اول به چشمش بخورد می خرد

. بسته بندی و رنگ بندی کالاها باعث زودتر فروخته شدن می شود.

قفسه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی

  • حراج:

همیشه در ردیف های جلویی باید کالاهایی که قیمت مناسب دارند و یا در حراج هستند چیده شود که باعث شود مشتری ها نسبت به فروشگاه ذهنیت خوبی داشته باشند.

قیمت مناسب مشتریان را به مشتری همیشگی تبدیل می کند

قفسه فروشگاهی


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

یخچال فروشگاهی فروشگاه شیان

چهارشنبه 28 فروردين 1398
11:52
تجهیزفرآیند سیستم

فروشگاه شیان یکی ازفروشگا های نسل جدید مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه واقع در شیان افتتاح گشت.

این فروشگاه با متراژ 2720 متر مربع در یک طبقه راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

این فروشگاه 20 بهمن ماه سال 1395افتتاح شد

در این مراسم مشاور رییس جمهور ، هیات مدیره پرسپولیس ، مدیران رفاه و مردم عزیز حضور داشتند.

فروشگاه طی مراسمی با شکوه و مجلل به مرحله ی بهره برداری رسید.

یخچال فروشگاهی فروشگاه شیان

یخچال فروشگاهی این فروشگاه توسط شرکت تجهیزفرآیند سیستم تامین و راه اندازی گشته است.

یخچال ایستاده مدل Crystal به صورت دیواری و یخچالهای نیمه ایستاده مدل Opal بصورت جزیره استفاده شده است.

هر دوی این نوع یخچال ها پرده هوا هستند و تفاوت آنها در ارتفاع و عمق و طراحی کابین میباشد.

یخچال Opal در بخش سرلاین بصورت خم میباشد در حالیکهCrystal صاف است و خمیدگی ندارد.

این یخچال ها ضمن زیبایی فراوان و افزایش فروش بدلیل کوتاهی سبب کاهش دید مشتری در فروشگاه نمیشوند.

لذا برای استفاده بعنوان یخچال جزیره بسیار مناسب هستند.

در بخش فروش پروتئینی ، لبنیات فله و ترشیجات از یخچال فروشگاهی ویترینی شیشه خم مدل Beril استفاده شده است.

یخچال فروشگاهی

باتوجه به متراژ، این فروشگاه تنوع بالایی از محصولات را در بر دارد

در نتیجه میتواند تمامی مواد غذایی مورد نیاز یک خانواده را را تامین کند

فروشگاه با هدف تبدیل به اولین گزینه ی خرید برای مردم شرق شهر تهران راه اندازی گشت.

طراحی زیبا ، تنوع محصولات ، پرسنل خوش برخورد از عوامل مثبت این فروشگاه میباشد.

همچنین این شرکت قصد راه اندازی یک فروشگاه لوازم خانگی دارد.

این فروشگاه با هدف تامین تمامی نیاز های یک خانواده در طبقات فوقانی این هایپر مارکت تاسیس خواهد گشت.

فروشگاه شامل لوازم برقی بزرگ و کوچک،انواع لوازم چوبی در خانه ، لوازم مورد استفاده در آشپزخانه خواهد بود

همچنین بخش هایی چون لوازم صوتی و الکترونیک،تزئینات،فرش را شامل میشود.

یخچال فروشگاهی


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجهیزات فروشگاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]